5 timmar på akutmottagningen

Fick tralla ner till akuten innan idag för jag mådde så satans dåligt! De första 2 timmarna spenderade jag med att springa mellan min stol och toaletten. Lite senare började jag må bättre, och det kom sådär i vågor liksom. Hur som haver, ca 4 timmar senare var det min tur. De tog urinprov, blodprov och läkaren klämde över hela min mage och sa att allt såg fint ut, jag har antagligen bara fått maginfluensa igen. Jag hoppas att det bara är det! Proverna såg bra ut så det lugnar ner mig liiiite. Tror dock att jag åkt på en rejäl magkatarr så ska försöka fixa tid till vårdcentralen nu någon dag också. Måste ha medicin mot det känner jag.

Jag är fruktansvärt trött, så nu lägger jag mig och säger godnatt!


tack gabbi älskling för att du visar så mycket kärlek alltid <3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Älskar dig <3 vill bara att du ska må bra baby!

2010-04-08 @ 15:57:23
URL: http://www.nattstad.se/sakurai

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0