stop calling, stop calling, I don't wanna talk anymore

Sitter och funderar på om jag kanske bör städa mitt rum idag? Kan nog vara på tiden? Kanske passa på att packa upp väskan från Halmstad, ändå 2 veckor sedan jag kom hem därifrån. Och det är nog på tiden att packa upp sista väskan från USA med? Snart 2 månader sen jag kom hem.. Påtal om det så ringde min mammas kompis hem till oss precis, såhär löd samtalet:

Jag - Hallå?
Hon - HAAALLÅÅUUEE
Jag - haaallåååue
Hon - Hur är läget?
Jag - Det är braa, hur är det själv?
Hon - ... vem är det?
Jag - Sabrina?
Hon - JAHA! ÄR DU HEMMA?

Hahaha hon trodde jag var mamma!


ska jag orka ta tag i detta? snark










Kommentarer
Postat av: Marjorie who else?

dude! it is time to clean your room lol!

2010-04-04 @ 02:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0