Can you meet me halfway

Rummet är inte färdigstädat (surpise? not!), men jag kom en bit på vägen iallafall! Garderoben är rensad, hyllan är iordning och väskorna är upp packade, det är väl alltid något? Gjorde om lite i hyllan också, satte in allt smink och skit på toaletten istället, orkar inte ha det i mitt rum längre, tar så mycket plats och blir så satans skitigt. Men iallafall, såhär ser hyllan ut nu. Har inte vetat vart jag ska ha min Mary Jet skiva, men nu löste det sig + att jag fick upp mina fina LA ink shotglas som jag köpte i USA :) Älskar dem!

Blir till att fortsätta städningen imorgon, det är liiite för sent att dammsuga och moppa golv nu tycker jag!


Ren och fin hylla! Jag har någon sorts pås-fetish och de finaste fick stå på hyllan haha

 

min fina spargrisgroda, parfymerna jag använder mest och såklart smyckes-buddha!

 

MaryJet & Kat von D hyllan <3
Ser lite skumt ut med ljusen där, som att det är en vaka eller något :/ Får nog flytta på dem!

 

 

Fick ingen bättre bild på dem, men dem är supersnygga! Ingen ska få använda dem haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0