GES!

Åh, sitter och får nostalgi här, lyssnar på GES som tusan!
När jag var liten, ungefär 5-6 år gammal så var jag helt besatt av dem. Jag lyssnde sönder deras skiva så mamma fick köpa en ny haha och vi gick på deras konserter osv. Jag var dödskär i Niklas Strömstedt och vi kollade en fotbollsmatch han spelade en gång och då satt jag vid kantlinjen med autografblock och sa "Hej Niklas" varje gång han sprang förbi, hela matchen! HAHAHA. Jag verkligen ÄLSKADE dem! Här kommer mina favoritlåtar som jag hade som 5 och 6 åring! haha

Sista låten.. haha!
Jag brukade gå ut, plocka blommor, sätta den i håret och mima framför spegeln haha. Sen när jag kände mig redo så uppträdde jag för min familj! Alltid samma låt! hahaha


Kommentarer
Postat av: Nathali

sv: Jaa, jag vet haha men jag är fokuserad som tusan alltså! haha!

Kaxig har jag väl alltid varit mammarollen har väl dock dragit ner på det en del:P

2010-04-06 @ 23:22:52
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0