I believe in a thing called love

Kollade på Bridget Jones 2 häromdagen och då spelades denna låten. Varför har man glömt bort den? Den är ju hur bra som helst, en sådär smårolig partylåt! Jag gillar den iallafall :)

 

Just nu sitter jag här med ett glas vatten, en mugg te och en burk cola. Haha. Kollar på 2½ men samtidigt och har plockat fram en del olika serier (vänner, the oc och huset fullt) som jag kan roa mig med tills jag somnar. Om sanningen ska fram så vill jag inte sova, för jag vågar inte ifall ifall jag vaknar och mår piss som jag gjorde imorse. Idag har nog varit en av de hemskaste dagarna i mitt liv. Men nu mår jag bra och jag hoppas det håller i sig LÄNGE! Håll tummarna för mig. Och sov gott sen :)


Kommentarer
Postat av: my

Om det är kräksjukan/maginfluensan... Du vänjer dig efter några år ;) :( Angående alla äckliga fåglar, onödigt att bara skjuta en, dem är fan värre än kaniner pökar hela tiden, inte konstigt dem blir fler och fler. Skjut mig, men jag tror säkert att dem kan ha tagit över vårt land om ca.40år. Typ fåglarnas planet eller så.. Uääää

2010-04-09 @ 08:03:01
URL: http://lillamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0