if you can't keep the promises we make

Nu har Alex åkt him, med tåget nästan 25 minuter försenat och självklart glömde klanten sin mobilladdare hos mig haha! Hon kom i tisdags, på kvällen var vi som tidigare noterats, på Mary Jet spelning på inkonst och vi fick ett trevligt avslut på kvällen :) Utsedda till vakter till nästa spelning, HELL YES! Hade varit nåt va, att bestämma vilka som ska få komma in och inte, vi hade nog varit världens snällaste vakter tror jag, mot nästan alla iallafall :) Igår gjorde vi inte mycket mer än att ligga hos mig och möga! Jo, ut gick vi och handlade godis innan Anna Anka och sen vid halv 1 inatt gick vi till Mcdonalds och Alex bjöd på mat, hon är snäll den där Alex :) Vi har dessutom lyckats pricka in alla skyfall haha, varje gång vi gått ut har det börjat spöregna! Typiskt! Tack för ett par trevliga dagar Alex! :)

Annars hade jag nyss ett mycket givande samtal med My på 46 minuter som gick ut på.. ingenting? Båda var så otroligt sega i huvudet och sa inte så hemskt mycket haha. Dags att ses snart tror jag, till helgen skulle vi höras!

Aaah jag är helt "o-bloggig" idag, kollar på Helt Hysteriskt och så har vi så klart msn och facebook!


om exakt en vecka befinner jag mig på Galaxy och festar loss med alla härliga människor. Hoppas jag inte får agera vakt redan då?



Kommentarer
Postat av: my

HAha det samtalet var nog det sämsta någonsin.. Mmm, hehe, jaaaa,

2010-04-23 @ 09:50:04
URL: http://lillamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0