måndag 26/4 2010

3 dagar har gått.. Daniel, du fattas oss. Det är ofattbart att du, min systers stora kärlek, min systerdotters älskade pappa, bara har försvunnit.. Vila i frid kära Dale.


Dagen började inte bra, vaknade med värsta huvudvärken som inte gick över. Fick tid på vårdcentralen till 13.45, men jag klarade inte vänta 6 timmar till så det kom hit ambulans och körde in mig till akuten. De kom fram till att allting såg bra ut, att jag behöver sjukgymnastik för nacken. Har tydligen massa spänningar där som ger mig denna djävulska huvudvärken, illamåendet och yrseln. Nu har jag iallafall tagit en voltaren, så det har hjälpt ganska bra faktiskt!

Planer för dagen ser ut såhär, även om de kan ändras:

ut och gå en lång runda senare så jag får lite frisk luft.
titta på tv & sova


Det är nog allt som krävs idag. Jag är ju sjukt trött också, vaknade redan vid 8 imorse och har nog inte sovit så bra inatt, eftersom jag vaknade med huvudvärken. Borde skaffa en ny tempur-kudde tror jag. Aah jag blir galen! Bara 3 dagar kvar till kryssningen och jag ska vara bra då! Annars blir jag ledsen om jag får stanna hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0