Mary Jet på Inkonst

Roligaste i början av kvällen när vi skulle in på Inkonst.

Jag - Hej! Vi står på listan
Vakten - Jaha, har ni biljetter då?
Jag - Nej, vi blev uppskrivna av Mariette
Vakten - JAHA! JA jag vet vilka ni är! Alexandra & Sabrina?

SÅ JÄVLA V.I.P!
haha jag och alex, kändisar!

status att va på listan ;D

 

Synd att inte resten av järngänget kunde vara med :(
Men snart är det kryssning! :)

 

lite innan de började spela

 

Maaaaary :)

 

Mary in action

 

Har en del videos, lägger upp dem så fort de laddat klart :)

 


Kommentarer
Postat av: my

Ja snart får väl hon be er om autografer istället.. :) Mary-tjejen alltså ;)

2010-04-21 @ 19:59:28
URL: http://lillamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0