musik

Jag älskar fan musik! Jag lyssnar alltid på musik, hemma, när jag går ut, på buss/tåg/flyg, i bilen, när jag ska sova, när jag duschar osv. Det finns där överallt!

Och jag funderade på, vilka är egentligen mina favoritartister/band? Jag kom fram till att jag har så sjukt många artister/band och låtar som jag verkligen älskar men jag måste säga att de senaste åren har det var 3 stycken som dominerat min värld liiite mer än de andra!



Lady Gaga, lätt bäst! Finns inte en dålig låt med denna varelse!

 

 

Timbaland, spelades varm på min student och får fan hits hela tiden!
Älskar alla hans låtar

 

 

Kings of Leon, aaaaah bästa bandet! Deras album Only by the night är så fruktansvärt bra!

 

NJUTNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0