outfit

Sitter och funderar över vad jag ska ha för kläder på kryssningen. Jag kommer fan inte fram till något bra! Ska jag vara rockig, snygg (klänning och grejs), glammig eller bara allmänt party? Jag önskar att jag hade kvar min svart biker-skinnjacka, då hade allt varit lättare. Får se hur det blir, just nu lutar det åt antingen "rockig" eller klänning. Vi får la se, det löser sig nog allt! Hoppas Sandra kan göra min frilla bara, så jag får den som jag vill ha den! Kommer bara bli fult om jag försöker själv! Dessutom Sandra, vill jag att du ska göra sotade ögon på mig please :) Jag kan göra det själv, men det lär ju bli 10 gånger snyggare om en riktig makeup artist fixar det :)



Det är den här frissan jag vill ha btw, kläderna hade suttit fint dem med!
Vem som bär upp allt detta på bilden kan vi ju skita i för tillfället (örk).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0