shoes shoes shoes

Herrejävlar vad tid det tog att rensa bland skorna! Inte konstigt när jag har ett antal skor dock.. Men ja, nu är det gjort iallafall! Tog lite kort på de skorna som används flitigast/de jag tycker är finast så här ska ni få se!


Det var alltså dessa kartonger jag tog hand om idag + alla skor som inte har nån kartong..
Resten tar vi en annan dag!



Kan ni tänka er att jag äger så "många" pumps? (jävligt många för att vara mig!)
Hälften av dem är oanvända haha.

Skorna som står på den vita kartongen ska slängas/ges bort!

 

 

Mina favorit skor på sommaren, jag ÄLSKAR dem!
De passar till allt, är snygga och riktigt sköna att gå i med superliten klack haha!





Vinterskor! De enda jag använt i år är stövlarna och curlingskorna dock..
"Uggsen" hade jag bara på flyget till New York och kanske 1 gång annars?





Alla tygskor
De gula & de röda ska slängas/ges bort, även Ed Hardy vansen!





Mina sneakers + kängor (året-runt skor liksom)





Och så lite sommarskor :)

De bruna gladiatorskorna ska slängas/ges bort



Någon som vill ha de skorna jag sagt att jag ska slänga/ge bort. Hojta!
(Riktat främst till Azra, men om det är nån annan som vill ha så säg till!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

alltså.. oh god! haha :)

2010-04-06 @ 21:35:53
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken strl är dom som är på andra bilden-den vita kartongen och skorna till vänster? Hur komplicerat blev inte? det Kunde ju bara frågat: Vilken strl har du i skor? :D haha Puss!!!

2010-04-07 @ 03:59:52
Postat av: Sabrina

SVAR: hahah Milla ;D strl 38/39 har jag :D Men jag tror Kim ville ha just dem skorna haha, typiskt! annars sparar jag dem till dig så du kan prova :)

2010-04-07 @ 04:22:38
URL: http://picturesofyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0