vi drar till malmö

Jag och Milla körde runt och lekte lite turister ikväll! Körde ut till bo01 & turning torso, var tvungen att ta lite bilder såklart! Nu kan ju Gabbi se vad det är dessutom (hur kan man inte veta vad turning torso är liksom? haha). Efter det körde vi och köpte redbull, mat och godis och begav oss ut mot utsiktsplatsen där man ser ut över bron och danmark. Supermysigt är det där, även om det borde varit ljusare så jag kunde tagit ett bra kort, fick inga bättre än de nedan.. Men vi ska dit en annan dag igen så då får jag ta fler och bättre bilder! Satt iallafall där ett par timmar innan Milla körde mig hem alldeles nyss. Tack för en mysig kväll hjärtat! <3

(lyssna på refrängen samtidigt som ni kollar bilderna, aah nice!)

 

 

 

En så här fin bild ville jag ta..

Såhär blev den bästa bilden från ikväll.. Hahaha


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack själv hjärtat <3

2010-04-02 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0