when I think of you, I don't feel so alone

Jag sitter fortfarande i köket efter att ha ätit frukost för typ 3 timmar sedan haha. Ska ta itu med rummet alldeles strax, ska bara ta en cigg och tjöta klart på msn! Har iallafall hunnit bli klar med 3 (4 egentligen) designer till tävlingen nu! Får se hur det går med det. Inte hela världen om man inte vinner liksom :) Ser framemot att somna i ett fint och rent rum ikväll iallafall och så ska jag ta bilder till er så ni ser hur fint det blir! Älskar mitt rum när det är rent! Vem gör inte det?

Jag vill se Alice i Underlandet igen! Den var så bra och jag längtar tills den kommer ut på DVD, lätt köpa! Synd man inte kan köpa i 3D och sitta med såna här snygga brillor hemma också. Det är något av det roligaste när man ser 3D bio, när man kollar runtom sig så sitter alla och ser likadana ut hahaha.




Jag & bästis. Fan vad blek jag är! haha
Riktigt osminkad med, som ni kan se!
MY, jag vill ha de andra bilderna med!


Kommentarer
Postat av: my

jag har bara en till bild på dig, dem på mig var så fula att det blev delete på dem direkt. :)

2010-04-05 @ 13:43:08
URL: http://lillamyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0