deklaration

Ja, det är inget roligt ord det där, men sifforna från skattebeskedet är desto roligare! Jobbade så lite förra året och skattade supermycket = man får tillbaka supermycket! Första gången jag ska deklarera färdsträckor osv, behöver lite hjälp så pappa ska hjälpa mig med det! Därför ska jag åka hem till honom om en liten stund, fastän jag är omänskligt trött efter att bara ha sovit 3 timmar. :( Men inskrivning och massa annat står på tur idag.

Fast pappa lurade mig dock! Han tycker inte om att jag har vänt på mitt dygn, så när han ringde mig för en stund sedan, "skällde" han först över att jag inte klivit upp ännu och sen frågade han vad jag skulle hitta på idag. Nyvaket mumlade jag ju såklart "inget.." , och då var han snabb, "då tar du bussen hit så skriver vi in dig och fixar din deklaration så du får pengar innan midsommar!".

Smart pappa, jag är ledsen över att jag ska åka buss nu i 3 timmar sammanlagt, lär ju däcka!

Nu längtar jag till juni, så jag kan få mina pengar :)
hörs senare när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0