inte igen!

La mig och somnade fint, vaknade precis av att jag mår illa. Jag vet inte varför men jag hoppas verkligen inte det är för att jag blivit sjuk igen! Jag känner inte för att ligga helt utslagen en vecka till, det var hemskt nog förrförra veckan! Fyfarao. Jag tänker iallafall lägga mig ner och sova igen, jag har tagit in hinken i rummet ifall ifall. Fryser gör jag också så ska bädda ner mig riktigt mysigt nu! Fan ta dig Nathali om du har smittat mig med något annat haha, vill inte ha feber och skit! Usch, nån som vet vad det kan vara? Mår illa, har ont i magen och känner mig liiiiite febrig. Hoppas på en bättre dag imorgon!



under the wind of hope <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0