Lät du henne komma närmre

Nu har jag suttit och spelat på gitarren en stund, fasen vad ont jag har i fingrarna. Det var typ 2 år sen jag spelade sist och jag hade GLÖMT ackorden till Hotel Californias fingerspel i början, men jag kom på dem efter ett tag :) Älskar att spela den låten, den är så mysig! Sen hittade jag en melodi jag hittade på när jag var typ 12, så den spelade jag lite, hahaha. Herregud, jag har 1000 låtar som jag skrev när jag var yngre, de flesta handlar om i stort sett ingenting! Jag vill lära mig att spela Lies Beyond, men jag får lugna mig lite! Lät du henne komma närmre vill jag också lära mig spela, för den är fin!

Vad görs? Jag har tråkigt!


Bild på mig och Mariette, Sagabar 25/12 2009
1 sek innan flygandet haha!


Kommentarer
Postat av: elena

AARRRHHHHHHH!!! Avundsjuuuk!! :D :D

2010-04-17 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0