mad hatter dance

Åh jag älskade filmen! Den var både asrolig och spännande! Tänkte lägga upp ett klipp på en av de bästa sakerna i filmen, haha jag älskade det! Åh älskade Johnny Depp <3

ps. Sandra och Alexandra, TRYCK INTE PÅ PLAY! ;)



Jag älskar att det är Helena Bonham Carter som spelar the Red Queen (Hjärter dam) Hon är inte alls lik sig själv, samtidigt som det är så typiskt henne!
Kärlek <3
Min älskade Harry Potter kvinna!



Även en annan Harry Potter skådespelare är med, Alan Rickman som spelar Snape är den blå larvens röst! Jag satt i salongen och bara "SNAPE!" My bara "va..?" och jag bara "SNAPE!" sen sa hon inget mer hahaha. Jag satt och funderade jättelänge på vems röst det var!

Aja, SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0