Not that I don't like you, I'm just at a party. And I am sick and tired Of my phone r-ringing

Uppe "tidigt" idag är jag! Ställde ingen klocka och vaknade vid 11 tiden. Nu sitter jag och kollar på Top Model 10 (sämsta säsongen) innan Ellen Degeneres show börjar (mitt favoritprogram, lätt! Ellen alltså..). Annars har jag inga planer idag, bara mysa runt hemma helt ensam :) Håller nån mig sällskap via msn/facebook idag med?

Igår var det riktigt fint väder ute, sol och riktigt vårigt varmt. Idag är det grått och trist och jag vill nästan gå och lägga mig igen.. men ICKE! Nu ska jag laga frulle.

Måste bara tillägga. Först var jag besatt av Lady Gagas Love Game, sen var det Paparazzi, efter det Bad Romance (som ni alla vet haha) och nu Telephone, jag seriöst dör varje gång jag hör den! Den kvinnan/mannen kan aldrig göra fel! Telephone är verkligen genialisk! Även om min favoritsnutt sjungs av Beyonce (sometimes I feel like I live in Grand Central station) så är Gaga bäst! Detta är min låt, bara min och ingen annans :D



Kommentarer
Postat av: Ellie

hahahaha, "den kvinnan/mannen kan aldrig göra fel"!! ja ibland undrar man ju om den där Gaga är en människa överhuvudtaget!? ;o ;D



hittade dej på en aupair blogg, har/är du aupair? :J

2010-04-01 @ 22:57:38
URL: http://elliehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0