Trött som in i bomben

Efter endast 3 timmars sömn igår natt så tänker jag lägga mig tidigt ikväll. Kommer somna vilken sekund som helst känner jag men jag vill faktiskt hålla mig vaken till iallafall.. 22? Känner inte för att vakna vid 4-5 och vara stenpigg liksom.

Pratade med My innan när hon var på väg hem från jobb, hahahaha hon cyklade men kom ingen vart! Det blåser alltid så mycket i Trelleborg vid hennes jobb (precis vid havet). Hon min bästa :)

Och sen blir jag irriterad när jag läser andras bloggar om att dem är besvikna på en osv, tycker det är rätt onödigt att 1. bli besviken för att ens kompis är trött eller fattig 2. att ens skriva det i sin blogg, ta det med mig istället.
Och ja, jag skriver detta i min blogg eftersom jag inte ser en anledning att ännu en gång förklara varför jag inte orka festa.

Nej, ska man sätta igång en Vänner box nu? Eller ska jag se slutet på dating in the dark? Programmet suger, men kan va kul att se vem som väljer vem, nu när jag stått ut i 40 minuter redan.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle Eltonius

Visst är det trist med vänner som tycker man är tråkig för man inte vill göra något så meningslöst och slösaktigt som att festa var och varannan helg. Hellre bio eller något mysigt värt pengarna isåfall :) Hoppas du kan sova nu, love you <3

2010-03-30 @ 21:02:52
URL: http://www.nattstad.se/sakurai
Postat av: Anonym

Besviken och besviken, du brukar ju alltid vara på när de kommer till sån och vi brukar alltid ha så jäkla roligt när vi är ute. Det handlar inte bara om den kvällen utan varje kväll jag väl har kommit ut de senaste året så har jag liksom inte kommit i stöt och dt är inte ditt fel. Hade jag kommit i stöt hade jag antagligen inte varit besviken. Sen visst jag tyckte att det var lite tråkigt att du inte ville med ut men jag hade ju kunnat gå ut själv i trelle men jag hade räkant lite med dig.:/ vi får röja en annan dag i stället! När vi är rika :]

2010-03-30 @ 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0