bored as hell

År 2009 så..
Vilken klass gick du i - ingen
Vad hade du för hårfärg - blond, rödhårig och brunett
Hur lång var du - 166 cm.
Vem var du kär i - ingen Nix
Hade du nån pojk/flickvän - Nix
Vad brukade du göra på fritiden - Umgås :)
Vilka umgicks du med - Mina töser (My, Milla, Jessica, Jasmine)
Var allt bättre då - Är väl lika bra som nu!
Skulle du vilja gå tillbaka dit - Nej varför då?
Har du förändrats - hoppas det

Nu:
Vilken klass går du i - ingen.
Vad har du för hårfärg - brunett
Hur lång är du? - 166 cm.
Vem är du kär i - Ingen
Har du nån pojk/flickvän - Nix
Vad brukar du göra på fritiden - resa, träffa kompisar.. framförallt ha kul!
Vilka umgås du med - de vanliga, och även mina nya mariette vänner :)
Hur ser du ut - Som vanligt

Har du:
Kysst någon - ja.
Sovit brevid någon med samma kön - ja.
Sovit brevid nån med motsatt kön - ja.
Slagit ner nån - nej.
Ljugit för en bra vän -nej.
Svikit någon - ja

Vem:
Skrev du senast till på msn - alexandra
Kramade du senast - jasmine
Sov du hos senast - alexandra
Vill du vara just nu - nån som har pengar
Ringde dig senast - emilia

Vad:
Drack du senast - cola
Köpte du senast - cola
Gjorde du igår - massa skit!
Ska du göra imorgon - på tindras 2 års kalas :)
Vill du göra just nu - åka till liseberg
Åt du senast - bulle (fralla)
Är närmast dig som är rosa - datorn

Kärlek:
Du är kär nu - nej, inte kär
Du har sårat nån så den började gråta - ja.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja.
Jag har smugit ut utan lov - ja.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja.
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja

Dåliga tider:
Jag har skadat mig sjäv - ja
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot depression - ja
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - ja.
Någon du har känt som nyligen dött - ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med dig och Gabbi?

2010-05-23 @ 21:37:49
Postat av: Sabbi

passade inte ihop bara

2010-05-23 @ 23:55:49
Postat av: MC

Synd att ni inte passade ihop, hoppas att du/ni kan gå vidare. Om det är det ni verkligen vill ?



Anouk For Bitter Or Worse



Haven't we both heard enough babe

This is what we're gonna do

Let me put my arms around you once more

There's nothing left here to prove



Walk away just a little bit slower

Better hold on tight, will we ever learn to let it go

Break Through to the other side

I keep wondering

When were you ever gonna let me know

That you just wanted something else in life



What do you say when it's all over

What do you know when nothing's going right

The troubles in your mind

What do you do when you get lost inside your soul

Where do you go when love's gone

What do you say nothing at all



It was so hard when I watched you falling down

But it was time for you to walk alone

Just know if you really need a friend

And you're feeling like you can't go on



Just walk back just a little bit faster

Take my hand I will blow your fears away

Break through to the other side

For bitter or worse I know you better than anyone else

And I'll be by your side



What do you say when it's all over

What do you do when it's all gone

What do you do when you get lost inside your soul

Where do we go when love's gone

What do you say nothing at all



When it all becomes reality

That this is where it ends for you and me

I'm about to lose my mind

Will love find a way on time

Please don't try and kiss these tears away

We know we've both have made mistakes

If I could do it all again

I wouldn't change a single thing



What do you say when it's all over

What do you do when it's all gone

What do you do when you get lost inside your soul

Where do we go when love's gone

What do you say nothing at all

What do you say nothing at all

What do you say nothing at all



http://www.youtube.com/watch?v=_VAnos0IAD0&feature=related

2010-05-24 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0