DJ sabbi!

Ja, imorgon åker man in och skriver på lite papper + övar lite med mixerbordet inför fredag och lördag då jag ska provspela på ett uteställe. Kan ni tänka er, jag ska vara DJ! Jag ska ansvara för musik en hel kväll. Fatta lyxen? Men fatta även ångesten, jag har aldrig någonsin arbetat som DJ! Fett nervös är jag, men även förväntansfull! Det blir till att bränna 50 skivor nu i dagarna iallafall. Den enda skiva jag har här hemma just nu är liksom Mary Jet, tror inte jag kan spela den om och om och om igen hela kvällarna hehe. Blir nog en del rock, pop, rnb och liknande. Kom gärna med tips på bra uteställe låtar som NI hade velat dansa till! :) Åhhh nervööööös :D Går det bra så ska jag vara DJ i höst med, men vi får se om jag trivs där nu och ifall de trivs med mig. Man vet ju aldrig! Men håll era tummar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0