fina farmor <3

Har precis pratat med min fina lilla farmor! Jag ska träffa henne på måndag och så ska vi åka till banken och "ordna upp min ekonomi". Den har ju varit lite knagglig sen jag kom hem från USA och stod utan jobb men med massa räkningar, så hon ska ta hand om dem, snäll som hon är! Och hennes kommentar när jag sa att jag kommer betala tillbaka vartenda öre när jag får tillbaka mina skattepengar var "nej nej, du behöver pengarna själv! du vet, vi tycker ju om dig!". Aw fina lilla farmor! Men självklart ska jag betala tillbaka allt, är i stor skuld till farmor och farfar efter  både räkningar, flygbiljett, lån osv. Uppskattar deras hjälp så mycket! <3



Nu ska jag fortsätta med min musik.. har sisådär 8 skivor kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0