göteborg

Sitter hemma hos Alexandra nu, ska strax sova! Har varit här sen i fredags och det har varit massa fest. Fredag och Lördag var vilda kvällar/nätter och söndagen bestod av en galen bilfärd med 7 brudar inklämda i en liten KIA. Gud var på vår sida då INGEN polis stoppade oss haha. Senare på söndagen kollade vi på skräckis, "Orphan", som var rätt så störd! Rolig, men störd! Idag har vi gjort i stort sätt ingenting, bara ätit tacos och degat och imorgon vid 19.40 tiden åker jag hem till Skåne igen!

Summa summarum, helgen har varit trevlig, vissa bitar kunde jag dock varit utan men i det stora hela är jag nöjd. Kan man va annat runt dessa underbara tjejer? Tror inte det va! Synd att vi inte kommer ses så mycket mer bara, :(. Nej nu är jag trött, så vi hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0