I lie to those who I don't trust, please be my guest

Åh vad bra mötet på "nya jobbet" gick! Fick gå brandrunda ifall något skulle hända, fylla i massor av papper, se DJ båset där jag ska hänga osv. Fick reda på medelåldern och vet ni? Det är PERFEKT! De vill ha mycket blandad musik, 60, 70, 80 tal, schlager, rock och såklart s.k. "radiolåtar". Det är alltså inte massa jävla trance och skit! Imorgon ska jag iallafall in igen och stå en timme med en annan DJ som spelar då, så jag lär mig lite hur maskinen fungerar osv eftersom vi inte hann med det idag, men det verkar superlätt och ROLIGT! Jag sköter även ljus, discoboll och rökmaskin på dansgolvet, wiiiiiiiiie! :) Och lönen kan jag verkligen inte klaga på heller. Hoppas jag får mer spelningar efter denna helgen sen, att de är nöjda med mig :)


wihoo, jag är såå glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0