I wanna spend the rest of my life, with you by my side

Inatt var det inte lika mycket jobb som igår natt. Så typiskt ändå, när det var fullproppat på dansgolvet fick jag sluta spela 00.00 och när det inte var en jävel där fick jag sluta 02.00 haha, borde bytt dagarna där lite! Jag hade en del som dansade under kvällen, men långt ifrån många! En kille hade nog druckit liiiiite för mycket, han bröt sig in i DJ båset och bokstavligt talat DROG ut mig för att dansa med mig haha. Jag sprang snabbt in i båset igen, rädd som en hare! Jag hade glömt min walkie talkie så jag kunde inte kalla på vakterna heller, men det löste sig ändå! Såg en person jag inte var så sugen på att se eller träffa också, så jag dämpade ner lyset i båset och gömde mig ett tag, haha.


Under natten kände jag hur min hals blev tjockare och tjockare, jag började nysa och hosta massa och när jag satt på bussen hem mådde jag piss. Vaknade idag, förkyld och jävlig, samt med jävla mensvärk så denna dagen började ju inte bra direkt! Men den har blivit bättre och klockan 19.05 börjar Life of Ryan, såååå länge sen jag såg det. För exakt ett år sen var jag helt besatt av serien, kollade alla tre säsonger om och om igen. Älska Ryan Sheckler! Grym snubbe. Senare ikväll ska jag försöka komma iväg och hyra Avatar, är skitsugen på att se den och ingen vill se den med mig :( Eller jo, Gabbi kunde se den med mig sa hon, fast hon redan sett den. Men hon är ju liiiite långt bort för att komma över och se film haha. Och så ska jag äta pizza! Söndagsmys!


Och just ja, igår hände det som INTE får hända. Det var hack i skivan. TRE gånger. Sjukt pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0