jag vet att ni älskar dem

1. När gick du upp idag?
9.30

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Alice i Underlandet tror jag? Blir iaf SATC2 snart :)

4. Favorit-TV- program?
One tree hill, IDOL! (haha), Vänner, Biggest Loser, Top model, Shear Genius, aaah massa. Tv nörd nr 1

5. Vad åt du till frukost?
Goda frukostmackor som Kimpan dukade fram :)

6. Vad är ditt andranamn?
Daniella

7. Din favoritmat?
Grillat!

8. Vilken mat gillar du inte?
Hatar varma grönsaker, räkor och typ. Ja, var väl inget mer?

9. Favoritchips?
Bearnaise (haha)

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Mary Jet - In this skin & Absolute Dance Mania 2010 haha, feta låtar

11. Vilken bil kör du?
Om jag kör bil så kör jag en Opel Astra kombi 09a :)

12. Favoritmacka?
Åh.. Syrran gör skitgoda med salami och brieost, annars ska det va rökt skinka!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Schizofrena människor, lögnare och sådär. Visst, alla drar vi vita små lögner och kan ändra åsikt men när det går till överdrift kan jag inte stå ut med det!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mörka jeans (grå eller svarta), rolling stones/kiss tshirt, skinnjacka och antingen converse eller sinnes snygga höga skor

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
L.A, Bora Bora, Paris eller New York

16. Favoritklädmärke?
H&M, Weekday och Adidas

17. Var vill du dra dig tillbaka?
USA!

18. Favorittid på dagen?
Kväll, typ från 19.00

19. Var är du född?
på BB..... hehe, i Malmö

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll såklart! Finns det någon annan sport?

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
En del, som inte är officiella än så mouhahaha

26. Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär (öh, ja, jag vet), journalist eller kung

27. Bästa barndomsminnet?
Måste nog vara alla sommarlov när man busade runt och när jag bodde i Anderslöv, alltid lika roligt där :)

28. Varit i Afrika?
Neej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja, jag rullade in Fredde i toapapper i fredags på Jasmines fest :)

30. Varit med om en bilolycka?
Yes

31. Favoritdag i veckan?
Fredag

32. Favoritrestaurant?
Elysée, Nathalies/Pers krog, Vagabond

33. Favoritblommor?
Orkidéer

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Määääääx och KFC!

35. Äger du en cykel?
Nej

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i?
Hm..Weekday tror jag? Eller H&M ;D

37. Läggdags?
Varierar! Idag blir det efter jag bloggat detta :)

38. Vad lyssnar du till just nu?
Min tv

39. Favorit färg
Svart, guld, grå och brun

40. Hur många tatueringar har du?
4, förhoppningsvis snart 5, om jag har råd i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0