karma

Då fick man jobbat 3,5 timme ikväll/natt då. Slutade ca 30 minuter tidigare för där var inte en kotte på stället, men vad gör det, jag fick tjänat mina pengar iallafall. Älska göttig lön! Nu ska jag sova, är alldeles trött i huvudet efter att ha letat massa jobb och lägenheter nu. Alex, vi måste! Innan Juli ska vi bo ihop på nåt sätt. Vi kan hyra ett litet rum tillsammans haha :) Dela säng, mys!


Nej, nu ska jag sova ensam i en säng istället! Imorgon blir det partey för älskade lilla Jasmine fyller 20 år! Inte så liten längre alltså :) <3 Grattis på födelsedagen baby!





Kommentarer
Postat av: jasmine

taaaaaaaack älskling :D oo saknar alla dessa tiderna :(:(:(:(

2010-05-21 @ 07:48:13
Postat av: sabrina

Jasse baby, de kommer igen, lovar :) SLUTA JOBBA SÅ JÄVLA MYCKET :(

2010-05-21 @ 14:19:46
URL: http://picturesofyourskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0