lights will guide you home..

Kan man skaffa sig ett nytt liv egentligen? Eller bara fixa en bättre version av det man redan har? I vilket fall som helst så bestämde jag mig inatt för att börja på ny kula när jag vaknade, men jag hittills har det inte gått så bra. Drömde jobbiga drömmar i natt och har redan skrikit min hals hes sen jag vaknade. Varför ska allt jobbigt komma på samma gång? Vissa av sakerna som slängts på mig kan jag göra något åt, det handlar bara om att jag måste förändra mig, det kan vara svårt men det är inte omöjligt. Men resten har jag ingen kontroll över, jag kan inte kontrollera dödsfall, jag kan inte kontrollera sjukdomar (<3), jag kan inte kontrollera sorg eller annat skit som finns just nu. Jag kan bara kontrollera mig själv och göra det bästa av mig själv och jag hoppas att det kan hjälpa, att allt kan bli bra igen då.

Dagens planer är inte stora, ska packa upp väskan från Göteborg och sen ska jag möblera mitt rum, eller rättare sagt, ändra sängen bara. Städar väl lite samtidigt då. Och jag har pratat med älskade gås-limpan! Det var så sjukt längesen vi sågs, så vi planerade in antingen Liseberg i sommar (detta är tredje året vi pratat om Liseberg, som hittills aldrig blivit av. Kan bero på att smulan bor ända uppe i Sundsvall), och även lite Pride! Hon tänkte bara dra dit över helgen, men en helg är 3 dagar. 3 dagar kan jag få träffa älskade Linn! Jag håller alla tummar och tår! Jag saknar dig, oerhört! Jag tror jag behöver ta mig en tripp upp till Sundsvall i sommar med, nu när utlandsresan inte blir av har jag ju pengar över. Jag behöver få komma iväg och andas in fin luft runt fina människor. Årh vad jag saknar Sundsvall ibland <3



Världens bästa Limpa :)


Kommentarer
Postat av: gås

å fina! jag saknar dig. saknar skrattet, skånskan, kramarna.

2010-05-20 @ 01:49:01
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0