omröstning (hjälp!)

har funderat sjukt länge på att skaffa mig en sidecut och nu känns det som att det hade kunnat va bra att skaffa en, och få en nystart!
men jag är fortfarande lite velig.
jag är mest orolig över att jag inte kommer att passa i det eller att jag inte ska kunna styla håret bra om jag har det, så ni får väldigt gärna rösta här och om ni har tips så kommentera, gärna om ni själva har sidecut! :) Det som hade varit coolt bara är att min tatuering bakom örat hade synts så jävla bra!


Ungefär såhär kommer jag väl se ut med sidecut, förutom att det är rakat där jag har flätor på bilden! vad tror ni? kan jag passa i det? OBS, mitt hår är MYCKET längre än vad det är på denna bilden från 2007..



webvoter-omröstning
ska jag skaffa sidecut?
Ja
Nej

Se resultat





Kommentarer
Postat av: jennie

Om du är lite tveksam kan du ju alltid behålla det översta håret och bara ha en "liten" sidecut. Då kan du ju framhäva den genom att ha håret uppsatt och sen när du släpper ut det syns den inte. du kan ju börja så i alla fall :)

2010-05-19 @ 10:20:23
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: azra

jaaaaaaaaa skaffa!!!!!!! (du vet att jag vill ha det, och jag kommer gå och vara avis på dig, så jag vill helst säga nej...) fast du skulle apssa sjukligt bra i det! raka sidan förfan! :D

2010-05-21 @ 21:28:22
URL: http://aazrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0