soligt som fan

det är riktigt varmt ute idag, var ute i bara shorts och tshirt och svettades sönder! gaaalet.

Jasmines 20 års fest igår var en riktig succé! Det blev knasig tipsrunda med olika frågor som "vem suger bäst?" "vem sväljer mest?" "vem har längst?" osv osv.. Jag stod med på frågan, "vem är snurrigast?". Alla var förvirrade först men sen när det var upp till bevis förstod alla vad frågorna hade handlat om. folk fick äta isglassar, dricka pucko, se vem som fick längst skal när de skalade ett äpple (vem har längst?). Jag fick tävla mot Jens och Pernilla i vem som var snurrigast och då skulle vi ta vars en toarulle och snurra runt en annan person (fredde fick va min assistent) och den som var klar först vann. Och ja, självklart vann jag :)

Förutom den knasiga tipsrundan så var det mat, dricka, strippor, dans, bråk, kärlek, slagsmål - ALLT på en och samma fest, lovely! När jag vaknade imorse luktade jag bara grädde i hela fejset, jag och Sanja porrade oss på dansgolvet igår, det var kul haha :)

När festen började ta slut kom min chaufför Milla och hämtade mig haha, vi körde hem Danne, sen fortsatte vi till Mcdonalds där jag handlade maaut och sen inom Shell för att handla cigg. Vem jobbade där? Jo, SANDRA :) Som jag inte träffat på år och dar. Vi pratade lite, uppdaterade varandra om alla jävla brudar, blev förvirrad över vem hon egentligen var tillsammans med bara haha. Efter det körde jag och Milla hem mot mig iallafall och när vi stannat utanför mig kom det fram 2 killar som var indier och vi lurade dem att vi var från England. Roligaste var när han frågade vart vi kom ifrån och båda svarade Manchester haha. Så vi stod där och pratade engelska med dem ett tag, övertygade dom om att vi var tillsammans och ville se en kyss mellan grabbarna, det fick vi dessvärre inte se. Men aja, man kan inte få allt. Den ena killen attackerade mig och försökte kyssa mig istället men då sprang vi in i Millas bil, låste dörrarna och körde ett varv runt möllan så jag kunde gå hem utan att dem stod utanför mitt hus sen haha.

Under kvällen fick jag typ 4 samtal från kära Emilia som lät mig höra när Mariette sjöng i Eskilstuna :) finfint som alltid! Tack hjärtat!

Skitbra kväll och natt, men jag ska aldrig mer dricka så mycket whiskey, hela jävla halsen och magen brändes imorse. Nu mår jag bättre, trött dock. Får se hur det blir med bio idag, wonk blir det nog inte, trött som jag är. Men ja, bio hade varit mys! Vi får se.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0