wonderful

Igår gick det SKITBRA! Åh vilket roligt jobb :) Jag fick sluta 2 timmar tidigare igår pga. de inte kunde ha kvar 2 vakter efter 12 eller ngt (man är tvungen att ha det om man ska ha igång nattklubben). Men det gick riktigt fort, de där 3 timmarna. I början var det inte en jävel på dansgolvet, sen kom det ett gäng glada kvinnor i 50 års åldern och skakade loss när jag satte igång litta schlager :) Vid 22 tiden var dansgolvet PROPPFULLT och vad tror ni jag gör? Jag failar och sätter igång FEL skiva hahaha. Jag skulle sätta igång värsta partylåten men istället kom "whataya want from me" med Adam Lambert, och alla lämnade dansgolvet haha. Aja, enda misstaget jag gjorde igår iallafall, får kolla mer noga vilken skiva jag sätter i ikväll :D

Det var ett stort gäng från England där också, som kom och önskade låtar HELA tiden och ja, vad tror ni de önskade? "Heeey, is there ANY POSSIBILITY that you play some Spice Girls?". Nädu kära engelsman, jag har inget sånt haha. När det var ungefär en 10-15 minuter kvar innan sista låten skulle såklart ALLA komma och önska låtar och vet ni vad, jag fick till allas önskemål och passade ändå min deadline! Var bara till att korta av låtarna lite.. haha. Avslutade med en gammal hederlig BSB tryckare, As long as you love me! ;)



Nu, frukost! See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0