wzup?

SENASTE

du pratade med: my
du gick på bio med: my
du gick på stan med: my
du kramade: sofie jane :)
du pussade: gabbi
som såg dig gråta sist du grät: gabbi/alex
skällde på dig: mamma
skickade ett e-mail till dig: jasmine :)

HAR DU NÅGONSIN

sagt "jag älskar dig" och menat det: ja
bråkat med ditt husdjur: ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: oja, massa denna veckan

är du ensam nu: ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: manboy har suttit på hjärnan sen i lördags
vill du gifta dig: just nu, nej
vill du ha barn: ja


ÖVRIGA SAKER

tar du droger: nej
vad är du mest rädd för: att lita på människor
vart vill du gifta dig: om jag vill gifta mig, så på stranden
vem hatar du verkligen: finns ett fåtal
varit kär: ja
kör du bil: ja
har du ett jobb: nej, deltid bara
gillar du att ha folk omkring dig: ja
är du ett hälsofreak: absolut inte
har du någon tatuering: ja, 4


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit: ja
köpt någonting: maaaat
varit sjuk: som fan!
sjungit: ja
sagt "jag älskar dig": nej
träffat någon ny: nej
saknat någon: ja
kramat någon: ja
kysst någon: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0